24 mei tm 25 mei - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Richardenbasti - WaarBenJij.nu 24 mei tm 25 mei - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Richardenbasti - WaarBenJij.nu

24 mei tm 25 mei

24 Mei 2019 | Thailand, Chiang Mai

In de ochtend ben ik samen met Jasmin gaan crossfitten in ChiangMai, in de ochtend heb ik een taxi naar haar hotel genomen haar opgepikt en samen verder gegaan.daar aangekomen met de taxichauffeur afgesproken ons later weer op te halen. Het was erg leuk, pittig en vooral warm.toen hij ons weer heeft terug gebracht hebben we met hem afgesproken dat hij ons naar de tempel op de berg zou brengen.

Bij Doi Suthep aangekomen moesten we nog een trap bewaakt door twee draken en 309 treden beklimmen. Daar aangekomen hadden we een prachtig uit zicht en was er een prachtige tempel. Toen we nog wat hadden gegeten zijn we daar nog gaan lunchen en nog naar een winkelcentrum gegaan.

De rest van de dag hebben we gewandeld en lekker terrasjes gepakt heerlijk gegeten en nog een keer een footmassage genomen. De scooters opgehaald en op tijd naar bed want de volgende dag gingen we met de scooter naar Pai. We hebben afscheid van Jasmin en Berto genomen die zien we weer in Holland.

25 mei,

de weg naar Pai.

De weg naar Pai is ongeveer 140 km en 762 bochten. We hebben er 6 uur over gedaan we zijn gestopt bij een waterval wat gedronken onderweg en geluncht. Het grootste gedeelte is prima te doen maar er zit toch een stukje tussen die veel scherpe bochten heeft en waar de weg best stijl is. Aangekomen in ons prachtige hotel in Pai zijn we gelijk het zwembad in gegaan dat was echt heerlijk. Daarna rustig aan gedaan en we hadden afgesproken met een vriend van Niels Brian. Hij is 9 maanden al aan het rondtrekken in deze regio. Het was erg leuk om hem te zien en zijn verhalen te horen. We hebben die nacht heerlijk geslapen.