28 en 29 mei laatste dag Pai en de weg terug naar - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Richardenbasti - WaarBenJij.nu 28 en 29 mei laatste dag Pai en de weg terug naar - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Richardenbasti - WaarBenJij.nu

28 en 29 mei laatste dag Pai en de weg terug naar

29 Mei 2019 | Thailand, Chiang Mai

Dinsdag zijn we na het ontbijt eerst weer koffie gaan drinken. Daarna zijn we naar de Canyons gescooterd. Best indrukwekkend als je er staat. We zijn daarna terug naar het hotel gegaan voor een verfrissende duik, want het is nog steeds erg warm. Het werd wat bewolkter en zijn naar de hoofdstraat gelopen we hebben we eerst bij het konijnencafe een kop koffie gedronken en bij de Mexicaan geluncht het was heerlijk. Daarna een manicure en pedicure en op ons gemak weer terug naar het hotel gelopen.daar aangekomen begon het te regenen en te onweren daarom maar in de kamer wat gelezen. In de avond weer naar de hoofdstraat gegaan, de laatste dingetjes gekocht en aan de rivier gegeten daarna terug naar het hotel en onze spullen ingepakt.

29 mei,

De wekker hadden we om 6.30 uur gezet maar we waren al om 5.30 uur wakker, vandaag de terug weg op de scooter naar ChiangMai, ik wist wat me te wachten stond dus een beetje buikpijn had ik wel. Na het ontbijt zijn we vertrokken en het moeilijkste gedeelte hebben we in anderhalf uur gereden, het ging makkelijker dan ik had verwacht. We hebben nog een ijs cappuccino gedronken in het zaakje waar we op de heen weg hadden geluncht. We zijn toen weer snel doorgereden het begon een beetje te regenen en toen we zeiknat waren en het keihard regende zijn we gestopt bij een huisje. Voor het eerst dat we het heel koud hadden tijdens deze vakantie. Toen het wat minder begon te regenen zijn we weer op de scooter gestapt en verder gegaan. Het werd al snel weer goed warm, we hebben wat meer vaart gemaakt en in ChianMai aangekomen zijn we eerst naar het kattencafe gegaan. Dit was echt superleuk zie de foto’s . Daarna naar het hotel waar we eerder hadden gelogeerd nog lekker bij het zwembad gelegen en daarna ons lekker opgefrist.’savonds heerlijk gegeten bij de rivier en nog wat over de nachtmarkt gewandeld. Nu zo slapen want morgen vliegen we naar Koh Samui dit wordt vooral veel aan het strand liggen en genieten.